Sunday 8 April 2012

Yehaa

Assalamualaikum. Haihaiiii :D


Thanks to abah n mak   sbb dah belikan mcm2 tuk akuuuuuuuuu . Weeeeeee :) Sonok jadi budak sakit ni. Semua bnda aku nk deme bagi je. Yelah budak sakit kan. haha. Yg penting , vitagen , bliss , sayur-sayuran msti ada ! Ituuu mmg wajib beliii / wajib mintak kat mak abah. hehe. Okeii berat badan makin naikkkk woo :\ aishh kne diet nih. kalau tak makin sakit nt . ehek ye kot. kk, kalau ad tips bgi kurus share2 ahh skit weh. :D haha. okei . Mm aha thanks jugak kpd kwn2 or sesape yg bce blog aku nih , pastu tak henti2 tye aku sakit ape... haaaaaaaaaa aku rahsiakan sakit aku ni. Buat apa nak tahuu ? tak penting k ! :) biarlah aku dgn keluarga je tahu aku sakit ape. yg penting aku masih hidup. Aku dah tade nt kau tya lah parents aku. hahaha *gila dah.* kk lupekan. Tdi gi PASARAYA BESAR GIANT kat Bercham tuh. Ohoho mcm tesco je -,- Masuk2 giant nmpk cardigan . Ada purple, red , pink n one more colour. tak ingat ah. Tak tau nk pilih mna. haha. Last2 pilih purple♥  Mm cantik gakk ! nt aku upload kat fb or blog k! weee sonok dpt cardigan bru. Abah yg bgi beliii ,, so apalagi , pilih je ahhh ~ hehe. pdhl kat rumah byk dahh . heee. K ahh gtg . Byebyee > Assalamualaikum :) 

No comments:

Post a Comment