Monday 23 April 2012

Tomollow

Assalamualaikum :D


Wuiwui. Ehumm. Mm hrini tkde crita sgt . Er cm biase je. Haa jadual kls dah tukar ! Ee taksuka. Cm tak best je. Tapi,, pape pun bljr gak. Bialah. Haa esok mggu anti dadah hekkkk. Mula2 aku nk masuk ptandingan mewarna . Tapi india dua orang tu dah cop dlu !! Ishh bnci bnci . Aku suka kaler2 . Cm budak2 awhhhh bestnya. K takpelah.. Ade ptandingan lain lagi tapii aku tak de bakat nak masuk ptandingan yg lain. haha. Oh kay.. Gudluck lah kpd pelajar2 yang masuk ptandingan tuu . Mng dpt adiahhhh o. Haha mstilah kann. Kkk.. Tu je lah nak cte. Eh ehh esok dah tiba masanya tuk jumpa surgeon . :O Takutnya. K lek luuu .. Abah kata surgeon tu dtg petang. So , pagi boleh la g skolah ! yay . tak yah ponteng . Haaa dri awal tahun aku takpenah tak dtg skolah tauuu . Kehadiran aku full. Yehaaaaa ! :D Okay la ok. 

Perasaan skunk : Takut ! esokkk nakkkk jumpa surgeon tuuuuuuuuuuuuuuuuuuu . Ahhhhhhhhh *:O* haha okay takyah gedik sgt aaa annur oi. kk bye . night!! :)

No comments:

Post a Comment