Friday 27 April 2012

Assalamualaikum :)
Setiap manusia ad prasaan sendiri. Kdg2 gembira kdg2 sedih sgtttt ahh . Haha kann ? alalala saba la. Hm , aku bukak fb tgk status budak2 kat fb semua cm sedih2 je. Aish apeni ? musim sedih ka ? alahai. Chill . Aku ad cara nak happy kalau korang tgh sdh. Yeah , taktaulah ni bekesan ke tak. haha. Bila sedih , ce korunk try menangis . Haha kdg2 menangis boleh bgi kita puas tauu. Haa . Next , pikir benda2 yg happy2 je. Tu tu tu tgk gmbr kat ats tu haaa ^THINK HAPPY THOUGHTS^ haa cmtulah. Hmm pastu korang luahkan prasaan or cte lah kat someone yg boleh simpan rahsia .. hehe. oh kalau takde sape nk dgr cte kau tu , kau luahkan dkt private blog kee or tulis dlm diary ke :) boleh gakk. Hehe. aha, cuba share kesedihan kau tu dgn mak kau ke , kakak ke ~ haha aku tau korang maluuuu , eihee aku pun malu lah. Sllunya aku salu pendam dlm hati,, then lme2 die hilang lah . Kdg2 ade ar jugak cte kat kwn ..tapii tak semualah .  Kwn pun mcm tak kesah je kann? Haa biasalah .. Lebih baik kte cte kat orang yg lbh tua , yg lebih memahami prasaan kite tu. Itu lagi baik dari cte kat rakan sebaya !! #_#  Woiii ! Yg penting jgn lepaskan geram kat sesape k! Lek lek luuuuu . Ok la okkk,, korang try lah cara tu ,, kalau tak berkesan taktau lah. Simpan je sorang2 kesedihan kau tu k ! Jgn lah sedih2 . Tak syok hidup sedih nii . Kalau ade mslh dgn bf korang tu haaa aku taktau lah. takde cara pulak. haha hope korang kekal lah . k. Solat +doa byk2 ~~ Tu jeee ~~  Kayyy chill beb ! Hidup mesti diteruskan ! yehaa go go go :)   okayy , gtg , esok kne g Pahang , ade kenduri kawin -.- K,, thanks sbb bce ni *ade ke orang bce ? ~~* haha okay la papejelah bye. Salam.


http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=cu_tCosxb5w <--- Weh !! Tengok nih ! comel ! tgk tau . :D byee

No comments:

Post a Comment