Tuesday, 17 April 2012

hokhok


ASSALAMUALAIKUM :)
Haii :d 
k, hrini kat skolah sedih bykk (emo kot?)
, gembira sikit . Haha k nk cte lahh ni, wuut~

Sedih : Aum,, sedih sbb tisu tak cukup kat skolah ,, hingus meleleh. HAHA .
prekkkk , so stupid aaa ! :p  Nevermind, tomorrow i'll bring a box of tissue! Boohoo . I don't care~
Mmg takde mood lah kan,, asyik meleleh je -,- pastu dahlah demam. Batukbatuk.
Kwn van kata muka aku pucat je . Mcm orang sakit.
aha, mmg sakit pun . ehhek. Kk, mse matapelajaran seni plakk lagilah tak suka !
act aku suka gila seni ! suka kaler2. hehe. 
Tapi , bila cikgu membebel cmtu , mmg aku tak suka gila seni. Bnci aku.
Sakit hati tau. Sedih betui ckgu ckp cmtu -_-  Tapi serius, aku errr tak tau lah nk ckp cmne. ish. Kk abaikan ekk. Haa. Aku kan selesema + demam. Bila sorang2 tu mulalah ~. Tenung satu bnda tu lama2 pastu air mata keluar :') hehe. Act air mata kluar psl bnda lain .............. tettt ........ wehehe. k.
--------I miss that time so much !! #_# ----------
Hmm , time rehat tak mkn punn. Kwn2 semua g kantin , makan. Takde deria rasa nak mkn . Ekk cmtu ke. haha pape je lah. K ,, aku sorang2. 
BEST SANGAT BILA SORANG2 :') SUKA SANGAT! :* 
haih. Then mse maths pulak asyik buang hinguhhh je. Adoyy , sakit hidung aku. 
Dah la bljr capter baru . Susah lah jugak. Tapi takpe, sy akn cuba yg terbaik! yehaaa :P
^pape pun sy besyukur dpt demam + selesema +sakit tekak nih. Hehe. Allah ampunkan dosa kecil kita tauuu . haaaa bsyukur sgt ! ^^ kk.

Gembira : Aum aum :p Act bukan gembira pun. Just suka suka. Hehe. Aku suka usik kwn2 aku. Er ya, kwn , DIBA, FATIN, MAI BURN. Aku sllu usik deme , tapi main2 jelah. Yg sllu aku usik : salat hingus lah , lap2 tgn kat diorang . haha. Biasalah, aku suka main2. Last2 diorang lari. Nmpk aku je lari. haha. k aku fhm :P  haa tu je lah.haha. stupid stupid stupid ! +_+ Sorry kawan :)

Ok la ok. Smpai sini je lah.
Mls nk tulis lagi.
Selamat malam. 
Terima kasih membaca ehh . (ade ke orang yg bca nih ? ) :p

Byeeeeeee sayonara ! Saranghae !! ;D





No comments:

Post a Comment