Sunday 15 April 2012

assalamualaikum :)


Sebelum tu ; Happy Birthday to you ,, Kak Intan Shuhada !! :D Ehei die dah tua .. Smoga hepy slalu. Sorry  tade hadiah. Tak tahu nk beli ape. Haha. 


kk, aku taktau nk ctepsl ape act. Haha . See , tajuk pun aku tak tulis. Hm, tak tau lah. Boring beno(perakian) ;) haha. K. Bgun pgi kul 9.17, lek lek lu turun naik tgk satu rumah tgk semua dlm bilik lgi. hha k. fhm. hari minggu kan. msti lah nak bgun lewat. hehi. Then ttbe abah ketuk pintu suh siap2. Oh oh tekejut. Mau pigi mna ini ? Rupa2nya nk g kenduri rumah dato. Woho0. K aku pun apelagi, siap cpt2. Then gosok baju.. Aku tgk mak bapak aku pye pakaian bukan main lgi . Mcm deme je datuk & datin -,- 'haha. K tak kesah la. Aku pun pakai lah bju yg lawo skit. haha smpai sana aku tekejut lgi :o "MasyaAllah ,, besar gila rumah die" haha bengong betui , nama pun dato takkan umah kecik2 tepi jln nuh. Adoy. Tapi serius, besar weh. Alahai , sonoknya jadi menantu dia x) haha i wish : dpt kawin ngn anak dato yang baik2 hensem2 . walaweh syok uh. Haha. k lupakan. Dah -------- habehhh ~~ Smpai umah ,trus nek atas. online fb jap, tgk2 keje skolah .. Eh, dri petang tdi smpai mlm ni ha sakit kpala ja. Dah la dari pagi tdi sakit perut ja ! Aish , byk betui penyakit aku nih -.-" duh . K dah la nk tdo sok skolah . Nyanyi nyanyi ^^ act tak nyanyi pung. Kdg2 tu aku buat gerak2 mulut je ,, miming ek. hee. mls betui nk nyanyi pepagi -.- dah la duk depan. cikgu semua usha2 je. Ah maluuuu aku >< haha. K bye :p  --------------- sedar2 hingus melilih. :O o.o' selesema rupanya. hahaha x) k diam bye. 


#9 hari lagi beb  -__- hm. 

No comments:

Post a Comment