Sunday, 31 March 2013

Holaaaa. Assalamualaikum :)

Eh sblum tu, esok isnin, esok skolah! :o -_- hm biasalah budak skolah, ckp isnin je msti buat muka -_- . haha. Mls nk gi skolah.Tapi tak boleh mls2. Kne rajin gak! yeah !

Okayy. Aha, nak bg tahu. Sedih. Gembira. Mcm2 prasaan ada skang ni. Haih.Buat baik salah, buat jahat lgi lah salah. Rasanya smua dah tahu, kita susah nak puaskan hati seseorang. Pnt jaga hati orang , hati kita sendiri terbiar cmtu je. Arghhh. Susahh susah. Sometimes my tears run down bcause of __. Readers, no need to know kay. :p hehe. Biarlah aku sorg je yg tahu. Bile crita dkt sesape,  bukan die dgr pun. Bt penat je cte2. Hee. 


  • Kdg2 tak ad gunanya mengadu kat seseorang.Mereka takkan fhm ape yg kte rasa :')
  • Lebih baik menangis dan mengadu dkt Allah , dripada dkt kawan / sesape. :')
  • Kebahagiaan itu bukan seperti yang orang lihat tetapi ia adalah  apa yang kita rasa :')
  • The one who laugh the loudest have cried the hardest :')
Okay , sudah le. Sayonara!

Esok S E K O L A H . *_*


1 comment: