Thursday, 28 February 2013

Assalamualaikum :)

Haloooooo. Lme tak update blog. kakakah. Buzy gila  f4 nih. Tak cye aku dah f4. hehe. Tua dah ek. Em. Ekceli taktau nak tulis apa ni. haha. Sje nk update sbb dah lme sgt tak update nye pun. Ek.Ok la , nk crita psl skolaa. 
Msuk f4 , rse cm lain skit. Subjek makin byk. Kawan makin berjauhan. Masa sangatt pendekk. (buzy). 

Kenapa aku rasa orang yang rapat dgn aku semakin berjauhan ? :| 

Kadang2 bile fikir2, aku tak buat salah pun. Mungkin aku ad buat salah, tapi aku tak perasan. Tapi, diorang ptt tgur lah kan. Hm.
Kawan rapat dulu smuanya dah tak rapat cm dlu. rindu nye wei.. Bile fikir psl ni, sedar tak sedar, air mata mengalir. Waaa~~ okay taktahu knp . haha. Takpelah, takde kawan tak mati, tapi sunyi je . :')

Heh , da la. sbnrnye byk lgi yg aku nk cte. tapiiii, mcm . . . . er ntah la. haha. biarlah aku pendam sorg2 :D

Hokayy laa, byee. Nt gua update lagi yeee. Gudnytee :) Salam :>



messy :b


No comments:

Post a Comment