Saturday, 23 June 2012

Tiktok

Assalamualaikum. Hai haiii .


Lamanya tak update blog . Huahuahua.
Okayy hidup aku skng ni ok la. :) Skng da bulan 6. nak masuk bulan 7 dahhh. Trial PMR :O wtheck ? 
Hmmmmm exam petengahan tahun  . . . . . . errr ntah la. Em doakan kte dpt result yg cun cun oke ? Ahaha thnks ^^ . Okayy dah .


Tentang sahabatku -


Em, sejak kebelakangan ni , aku buat keje aku je . Kdg2 je kco kwn2 aku . Bila aku kacauu diroang, diorang ckp "apehal ngn kau ? Masalah ? Teruk betul" =.= Haih................ sedihnyaaaaaaaaa bila ade orang ckp cmtu. Kite usik & nak main2 je dgn dia,, tapi. .  hmm dia tak phm semua tu. Takpe takpe, itsokay itsorighttttt :> Bila aku sedih kat skolah kannn , aku amik pas kluar kelas , then kluar sesuka hati pegi round satu skolah . sambil menyanyi lgu terikini . Haha.  Ya ya ya best gak . Hehi. Ye la dah tu tak de spe nk sembang + lyn aku =.= baik aku jln2 . nak stdy dlm kls tak leh , bising sgt ! +__+ haih. Redho je la. 


Kdg2 rse sedih sgt bila kwn2 bt cmtu . Wawawawa >.< Rindu pulak kwn2 lama tu . hmm :') Apapepun life must go on ! Alaa, takde kwn pun takpe, tak mati pun, sunyi je.. hehe. . Allah sentiasa ade dgn aku :) okayy byebye , assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment