Thursday, 3 May 2012

Got Problem ? hoho

Assalamualaikum :)

Hallo . 
Yea, hrini nk cte psl 'HATERS' ape tu? g translate . k tk phm knp nak bnci / jeles sesama manusia . Pelik pelik pelik. Urgh. Kdg2 kwn sndri pun bnci kita tau. Cuma kte tak sdar. Dekat depan , lepak sesama punyalah baik gila , blakang kita , dok ngutukkkk kita. kata itu ini. hahh. Alhamdulillah , orang yg kne kutuk tu dpt pahala. Yg tlg kutuk tu dpt dosa. (Y) k. disini aku nk cte tntg aku dan kwn2.

Hm. Sejak tahun bru cina 2011 - skang 3/5/2012 aku skolah kat SMC nih. K jujur mmg tak suka skolah ni. Haha. Bukan apa. Sometimes suka lah kan. Sometimes sedih + bnci skolah ni. Huahua sbb apaaa ? adalah sbbnya. K semua orang ada kwn kann ? Kwn rapat ada kwn biasa pun ada. Dulu first time masuk mmg sunyi lah. Bila lme2 makin rapat ngn kwn2 lain.. Aku rse kwn2 yg biasa dgn aku :  Fatin, Izzati , Diba , Mai , Khausar ,  Iman , tu je. Tapi dah hilang sorang sbb izzat dah naik kls. so tggl lah yg lain tu. k bila naik form 3 hancur. Awal tahun ok la jugak,, bila dah masuk bulan 2 or 3 tu habehh dah . Kwn semua hilang.  Taktahu kemana . Aku keseorangan di belakang . K TAKKESAH :D Fatin, diba, Iman , Mai & Khausar mmg rapat lah kann. Stiap hari gelak je. Tak sah kalau tak gelak. :) Bnda yg tak lwk pun gelak. K. Skang ni nak bg tau . Diba dah lain . Sorrayy ye :) Tak tau lah knp. Tapi mmg. Aku sakit hati + terasa k. diba , fatin , khausar , iman  & mai , aku tau korang kutuk aku , korang sembang psl aku kann . Maybe korang tak suka cara aku ? AKU PUN TAK SUKA CARA KORANG LAH WEI ! Tapi aku pelik, aku tak join korang pun kan ? so ? Got problem ? aku sorang2 pun nak ngata2 / kutuk2 ke ? Perlu ke menambah dosa korang tu ? Aku dpt rse yg korang ckp psl aku . Sbb aku sllu perhatikan korang.  Korang ingat ckp2 psl orang lain kat ats sehelai kertas orang tak tahu lah ? Hoi hoi hoi ,, aku nmpk weh. Jgn ingat aku tak nmpk k. Haritu aku sja je lalu2 kat situ. Usha2 kertas tu ,, haahah seeeee aku boleh tau lah. Dgn cara Iman tu . Hahh. Dah la. Aku bukan nak gado. Tapi aku tak suka cara korang tu . Aku tak kutuk korang , korang takyah kutuk aku k? Mind your own bussiness . Thankyou. Lgi satu , tlg hormat kwn2 + ckgu k ? :)  Time aku cte psl ape yg aku rse kat Fatin , rasa nak nangis k . Cuma tahan je . Ye la mmg sedih lah kan bila orang buat cmtu. Rasa cm takde kwn . Mmg tak bestt ah hidup cmtu kan ? ok la ok. 
>> Jangan nak sakit hati ngn aku lagi eh . Aku mintak maaf sgt . Aku maafkan korang . Korang pun maafkan aku k.  Dah . Sorry . Bye . 

*aku tak letih type pnjg2 ni. Sbb aku bukan menulis. Haha sng jeee type nih. k . 

No comments:

Post a Comment