Thursday 5 May 2011

sayang abah :)

heee . abah aku baik wohh . dia byk tlg aku . smlm dia tlg aku psg tali kasut . haha. aku nihh pakai je kasut bertali tpi tk reti psg . so , bpk aku yg psgkn . haha . then mlm ni pulak aku ckp lh yg aku da dpt nametag . *dlm hati nk minx tlg suh jahit lh* pastuh , dia kata"esok lh jahit.mlm ni tk smpt" so , aku pun oh okayy(tau tau je abah ni, hehe) . pastuh tdi nk naik ats , nk gosok baju , kain , tudung skola . ttba mse nk gosok tudung , nmpk da ada nametag kat tdung tuh . wahh , abah dh jahit lh . tpiiiiiiii dia jht slh . org pttnya dkt bwh lencana , dia jhit ats lencana . HAHA . so , aku pun turun cpt2 ckp 'abah , abah slh jahit laaa, pttnye bwh lencana.haha' dia ckp'tk pe.bolehh' haha . aku pun bia je lh . tpi aku pakai tu sehari je lah . esok aku bukak balik n for sure abah aku jht semula . haha . biasalah , ank bongsu , ank kesayangannya , dia tkkn mrh nyerr . aku mnja dgn bapak aku . hee ~ k tu lh nk cte . i love you dad <3 

No comments:

Post a Comment